Torsdagen den 28 juli är det dags för den andra klubbtävlingen av tre för alla medlemmar i Leksands golfklubb som fyllt eller under året fyller 55 år.

Anmälan till tävlingen görs i golf.se. Startavgiften är 50 kronor och pristagarna får sina priser i form av presentkort i vår egen shop. Avgiften betalas i shopen i samband med att scorekortet hämtas. Damerna lottas i bollar för sig och herrarna för sig, och i en gemensam klass.

Syftet med de tre tävlingarna är också att väcka intresse för golfspelet och social gemenskap i HD55+ bland de något äldre medlemmarna i klubben, främst de som uppnått pensionsåldern. Så, välkommen och anmäld dig och delta i +55 tävling.

För mer information om HD55s spel på måndagar och torsdagar se leksandsgk.se, Tävlingar, och Veckotävlingar för medlemmar.

Styrelsen för HD55+