Vi som ingår i marknadskommittén är

Daniel Liss, sammankallande
Pola Lundgren
Mikael Baggens
Örjan Solén
Tomas Jansson
Anders Nygård

Vi arbetar  med att locka fler företag till samarbeten med Leksands Golfklubb.

Vi arbetar även med att försöka få fler att intressera sig för golf och våran klubb så att vi i framtiden kan öka medlemsantalet.

Vårat arbete i marknadskommittén handlar bland annat om att arrangera träffar och aktiviteter för våra befintliga samarbetspartners så att vi håller en god kontakt under året. På våren startar vi upp säsongen med en Upptaktsträff där vi träffas, tränar golf, har några småtävlingar och äter lunch tillsammans. Framåt slutet av sommaren har vi den stora Partnergolfen där alla partners får ställa upp med ett lag i en rolig golftävling och senare på kvällen samlas vi och äter en god middag, har prisutdelning och umgås.

En annan uppgift vi har är att marknadsföra Leksands Golfklubb i olika medier. Synas på t.ex. Instagram och Facebook, och i lokala annonsmagasin. Vi tar fram tryckt material som broschyrer och informationsblad.

Kontakta oss gärna på info@leksandsgk.se