GolfruntSiljan_logga_front

Greenfee-erbjudande till samtliga fullvärdiga medlemmar i Mora GK, Rättviks GK, Leksands GK, Furudalsbruks GK och Tällbergsbyarnas GK.

Från och med kl. 13.00 alla dagar i veckan kan du spela för 200 kr, juniorer för 100 kr och de som är 17 år eller yngre (hela 2024) spelar för 20 kr. (Gäller för 18 hål på Tällbergs GK)

Utlottning – vinn årsgreenfee

För att ännu fler skall spela på våra banor lottar vi ut ett pris för alla som spelar 18 hål på alla 5 banorna:
Priset är en fri årsgreenfee säsongen 2025 på alla de fyra banor du inte är fullvärdig medlem i 2025.

För att vara med i tävlingen behöver Du:

• boka ditt spelande i GIT,
  • anmäla när du spelar till: info@leksandsgk.se märk mailet GRS Spel 2024.
    I mailet skall stå ditt golf ID och datum och tiden du spelade och på vilken bana.
    Du kan sända mailet efter varje gång du spelat, eller skriva om fler banor du spelat på i samma mail.

Vi kommer att lotta ut priset efter att sista banan stänger för säsongen 2024 i god tid inför säsongen 2025.

Läs mer om Golf Runt Siljan här>>