Tack för i år!

Styrelsen vill tacka medlemmar, anställda, gäster och samarbetspartners för golfsäsongen 2021. Ni har alla bidragit med värdefulla insatser på olika sätt. Vi har idag en anläggning vi kan vara stolta över. En plats där alla är välkomna!
Vi ser återigen tillbaka på ett rekordår när det gäller greenfee gäster och intäkter. Vi gläds åt ett stort antal nya medlemmar som vi hälsat välkomna till klubben. Vi ser med spänning fram emot säsongen 2022 då klubben tar över range, shopen, utbildning och studio i egen regi.

Vill också passa på att hälsa vår Klubbchef Fredrik Lasses och vår Pro Marc Wallstedt varmt välkomna som nyanställda i klubben.
Vi har idag en stabil ekonomi och vi kommer återigen redovisa ett bra bokslut för 2021.

På återseende våren 2022!

Styrelsen vill önska er alla en riktigt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

Björn Aspling
Ordförande Leksands Golfklubb