Hej alla golfare!Solen skiner och snön börjar smälta på banan. Än ligger det snö på både Range och bana så det är inte riktigt dags att börja spela Golf ännu. Men det är hög tid att börja se över sin utrustning så man är redo inför säsongstarten.Vi kommer att ha Grand Opening i shopenLördag 8/4 och Söndag 9/4 11.00-14.00.Vår Golfshop börjar bli välfylld och du som medlem har alltid 10% rabatt när du handla för minst 1000kr.Kom in och kläm och känn på årets nyheter av kläder och klubbor.Boka kurser med vår PRO Marc som finns i shopen i helgen.Passa på och fyll på ditt rangekort och betala ditt medlemskap direkt i shopen.Kom ihåg att det lönar sig att handla golfutrustning i vår shop.Allt överskott från shopen går till förbättringar på vår klubb.Finns inte det du söker så fråga gärna efter det.Välkomna till vår shop!