Anders Nygårdh hälsade alla välkomna och lämnade en kort rapport från den gångna säsongen och vilka arbeten som gjorts på bana och klubbområdet. Arbetet med en ekonomi i balans fortsätter som planerat, klubben vill tacka alla medarbetare och ideélla som bidragit till klubbens fina utveckling under 2022. Utvecklingsprogrammet med stöd från RF-SISU fortsätter under 2023 och kommer att redovisas i sin helhet på höstmötet 2023. Medlemsutvecklingen är i stort på samma nivå som föregående år.

Kassör Björn Aspling gick igenom årsredovisningen med balans- och resultaträkningen för 202som visade på positivt resultat med 147 000 kronor.

Till ordförande valdes Anders Nygårdh och som ledamöter i styrelsen Christer Pettersson, Mikael Baggens och Thomas Antoniusson (nyval). Kvarstår som ordinarie ledamöter gör även Marlen Sandberg-Andersson, Bo Heyman och Karin Mikkonen. Till suppleanter i styrelsen valdes Björn Aspling samt Susanne Chamberlain (nyval)

Anders Nygårdh, Martin Wohlin, Daniel Liss, Christer Pettersson

Ordförande Anders Nygårdh och vice orförande Christer Pettersson tackar av Martin Wohlin mångårig medarbetare och avgående styrelseledamoten Daniel Liss. De tackades för deras värdefulla insatser för klubben och överlämnade presenter i samband med avtackningen. Daniel fortsätter dock som ordförande för marknadskommittén.

För de medlemmar som betalat sin medlems och spelavgift innan sista December 2022 har 2 st vinnare dragits. Det är Lars Fahlström och Jerk Korsén som vardera vinner 500kr på sitt Rangekort.