⛳️ Det är vi tillsammans som är Leksands Golfklubb! ⛳️

Idag uppmärksammads de som engagerar sig i vår klubb på sin fritid – våra ideella krafter. Det är de som städar klubbhuset, klipper ruff, röjer på banan, planerar tävlingar & medlemsaktiviteter, marknadsföring och sponsorer, tar hand om våra byggnader, planerar utveckling av banan, utvecklar vår golfanläggning och förening, de som lagar maskiner. Och mycket mycket mer.

En eftermiddag med två-mannascramble och några speciella regler bl a putta från fel håll. Vann gjorde Christer Pettersson och Anders Åkerblom.
Alla våra ideellt aktiva är viktiga så alla fick med sig uppskattning skänkta av sponsorer hem samt fika i höstsolen.

Som klubb kan vi inte nog mycket tacka våra ideella krafter. Med detta riktar vi uppmärksamhet och ett stort tack för det arbete ni bidrar med. Ni är värdefulla för oss!