Golfbytardag – Lördag 12 maj
Lördagen den 12 maj kommer vi att ha en dag för byte av golfutrustning i klubbhuset.

Passa på att rensa i  förråden och tipsa nybörjare att de kan fynda begagnad golfutrustning under lördagen.

För Dig som vill sälja
Det som lämnas in till försäljning skall vara helt och rent. All form av golfutrustning är ok. Inlämningen sker mellan kl. 10.00 och 11.30 lördagen den 12 maj. Ni bestämmer själva vilket pris Ni vill ha och den prislappen sätts på varan. Om varan säljs får Ni 80% av försäljningspriset (Leksands GK behåller 20%) efter att försäljningen avslutats. Ni får ersättningen i form av ett presentkort i Leksands Golfshop. Varor som inte säljs återlämnas efter att försäljningen stängt.

För Dig som vill köpa
Försäljningen sker på andra våningen i klubbhuset mellan kl. 12.00 och 15.00 lördagen den 12 maj. All betalning skall ske vid köptillfället genom swish till Leksands Golfklubbs konto. Vi tar inte emot kontanter. Först till kvarn gäller, så var på plats tidigt för att göra fynd.

Klubbchefen