Tusentals golfspelare passerar klubben, men vi ser gärna att vår nya krögare också lockar många fler gäster än bara golfarna, till café, luncher och middagar. Det finns även möjligheter att ha konferenser i klubbhuset.
Det är mycket spännande saker som kommer att hända runt klubben framöver som du som krögare kommer att kunna ta del av.

För att lyckas tror vi att det krävs en kombination av restaurangkunnande och entreprenörskap. Ni ska driva restaurangen i eget bolag.
Ni ska servera en attraktiv och allsidig meny och marknadsföra restaurangen på ett kreativt sätt via alla kanaler.

Vi förutsätter att ni har flera års erfarenhet av restaurangverksamhet. Ni som personer förstår hur viktigt värdskapet är och
vill skapa en stor trivselfaktor både bland medlemmar och gäster. Ett plus är om ni har anknytning till golfen.

För rätt personer erbjuder vi förmånliga villkor och en bra möjlighet att driva restaurang på en av Dalarnas bästa banor. Detta kan vara chansen för dig som vill starta
din första egna restaurang eller du som redan är krögare och vill ha ett ben till i verksamheten. Restaurangen på golfbanan har öppet från maj till slutet på september.

Vi vill gärna lyssna på Era egna idéer om hur du vill driva och utvecklas Leksands Golfrestaurang.

För frågor eller anmäla ditt intresse kontakta styrelsens ordförande Anders Nygårdh ordforande@leksandsgk.se

eller på telefon 070-521 44 24