2023 går mot sitt slut och 2024 finns runt hörnet. Vi lägger bakom oss ett fint golfår, som haft lite utmaningar för vår fina golfanläggning. Styrelsen ser möjligheter inför säsongen 2024 där förberedelser inför vintern gjorts av banpersonalen, vi kommer ha ny restauratör på plats som ni kommer få mer information om längre fram. Vidare pågår ett klubbutvecklingsarbete som ska tydliga göra våra mål, organisation och verksamhet.

Det är vi medlemmar som är Leksands Golfklubb. Vi ser fram emot att fortsatt ha dig som medlem och medlems- och spelavgifterna för 2024 finns upplagda i MinGolf.se.

Nu när ni förhoppningsvis får lite vila och avkoppling så vill vi tipsa om vår golfstudio. Har du inte provat att spela i den – ta med din golfkompis och lufta klubborna under vintern.

Till sist – Vi önskar alla medlemmar och partners en riktig fin jul- och nyårshelg!

Hälsningar
Styrelsen