Som det ser ut nu så dröjer det ett tag innan rangen och banan öppnar och därför är

Shopens öppettider tills Rangen öppnar  helgfria vardagar 09.00 – 15.00.

Kom ihåg att det är klubben som driver Shop och Range i år och när du som medlem handlar i shopen gynnar du

dessutom dig själv på det sätt att alla intäkter i shopen går tillbaka till klubben!

Shopen har börjat fyllas upp med säsongens nyheter och Marc och Eva plockar upp vart efter det kommer leveranser.

Just nu finns det Skor, Handskar och bollar i massor samt lite klubbor och kläder uppackade.

Vårt mål är att ha en välsorterad shop och hålla samma låga priser som de stora golfbutikerna runt om i landet.

Är det något du saknar är du välkommen att höra av dig så försöker vi ta hem det du söker.

Ni får gärna komma in och hälsa på och säga hej till Marc och Eva.

Är du nyfiken på nya klubbor?

Vi kommer under våren ha demodagar med olika leverantörer och vi rekommenderar att om man tänkt beställa klubbor

vara med på dessa dagar då leveranstiderna kan variera för olika klubbor.

Det går även bra att prata med Marc och boka Custom fitting och beställa klubbor redan nu.

Vi kommer att ha Titleist, Ping och Cobra i shopen.

Greppbyten och reparationer

Hos oss kan du göra alla typer av klubbreparationer. Oftast kan vi fixa enklarare reparationer och greppbyten direkt när du är på plats.

Logobollar

Vi kan även hjälpa dig eller ditt företag med logobollar.

Välkomna till Leksands Golfshop!