From år 2020 kommer alla avgifter gällande medlemskap och skåp betalas via Min golf.

Detta gör vi för att slippa en massa kostnader för porto och en stor administrativ hantering oss.

Från och med december 2019 kan Du som medlem gå in på min golf och betala dina avgifter för medlemskap och skåp för 2020.

Du kan välja att betala hela beloppet direkt eller välja olika avbetalningsformer. Allt via betalsidan i Min Golf. På Min Golf kan man betala med Kort, Swish eller Faktura.

Medlemskapet för 2019 förfaller sista februari 2020.

Klubbens intäkter kommer i huvudsak från medlemskap och greenfee som ger intäkter till sommaren, medans vi har utgifter även under vintern.

Vi vill därför gärna att flera av våra medlemmar betalar redan i december så vi slipper kostnaden för lån i banken.

Betala senast 31/12 för att vara med i utlottning av 4 paket värda 1000kr/st.

Alla som aktivt går in och betalar i Min Golf (senast 31/12), direkt eller via avbetalning, är med om en utlottning av 4 paket värda 1000 kr/st.

Medlemsavgifter för 2020 hittar Ni på vår hemsida.

Nedan finns en länk till film hur man går till väga för att betala.

Ny Instruktionsfilm – Betala årsavgift via Min Golf

Eller en enkel instruktion från klubben om inte filmen fungerar i Din dator.

Om Du vill byta eller avsluta ditt medlemskap i klubben var vänligen meddela detta snarast med ett mail till medlem@leksandsgk.se