I år är damernas Måndagsgolf utökad med en herrklass vid följande datum: 10 juli, 17 juli, 24 juli och 31 juli. Spelform är singel, slaggolf

Klassen är öppen för herrar från 18 år som är medlemmar i Leksands GK. Anmälan görs via golf.se där du också hittar mer information om tävlingen.

Första start i herrklassen är efter sista dambollen, d v s starttiderna kommer att variera beroende på hur många dambollar som startar. Damkommittén lottar klassen och publicerar starttiderna samt registrera4 resultatet efter tävlingen i GIT.

Självfallet kan även herrarna, precis som damerna, efteranmäla sig innan tävlingen startar. Vill man efteranmäla sig så kommer man till klubben 20 min före första start i damklassen, alternativt kontaktar någon i tävlingsledningen för aktuell dag.

Välkomna

Damkommittén