Låt oss byta dina däck åt dig. Vi fixar ditt byte från sommar till vinterdäck. Du stödjer klubben och möjligheten att behålla personalen och kvaliteten på banan, skriver greenkeeper Leif Mattsson i ett mail till samtliga medlemmar och fortsätter.

Du som medlem kommer att ha möjlighet till däckbyte, tvättning och förvaring av sommar- respektive vinterdäcken. Redan nu till höstens däckbyte kan klubben erbjuda sina medlemmar denna förnäma service.

Priset blir 500 kronor för A-medlem och 700 kronor för annat medlemskap i klubben. I det ingår däckbyte på hösten, tvätt och förvaring och även på våren när det är dags att lägga på sommardäcken och förvara vinterdäcken. Även bara däckbyte utan förvaring går bra och priset blir då 200 kronor respektive 300 kronor.

För tidsbeställning och ytterligare information ring Leif på telefon 070-510 47 50, avslutar Leif mailet.

Bernt Bergkvist