Den här årstiden är Leksands golfbana som allra finast. Fairways och greener är helt perfekta och kommer så att vara en bra bit in på hösten. Att spela golf en höstdag då trädens utmed fairways börjar få höstens färger och luften är klar är en fantastisk upplevelse.

För att få flera att spela på vår fantastiskt fina bana erbjuder nu styrelsen nya medlemmar fullvärdigt medlemskap i Leksands golfklubb med spel hela året ut i år och hela nästa år om hela årsavgiften 2019 betalas in omgående. Erbjudandet gäller även för alla åldersklasser som har rabatter idag.

Missa inte erbjudandet som bl.a gör det möjligt att spela på klubbarna runt Siljan efter kl. 13.00 för endast 100 kronor. På hemsidan under menyn Medlem finns information om spelavgifter för 2019, förmåner för A-medlem, blankett för ansökan om medlemskap mm.

Välkommen som medlem i Leksands Golfklubb
Styrelsen för Leksands Golfklubb