Leksands Golfklubb gör säsongen 2017 en rejäl satsning på knattar och juniorer. Medlemsavgiften för dessa grupper har sänkts radikalt. Utbildningar och aktiviteter planeras öka i omfattning, även tävlingar och lägerverksamhet finns i planerna. Vi har också i budgeten för 2017 anslagit extra medel för denna särskilda satsning.

För att allt detta skall kunna genomföras behövs stöd från föräldrar, far-och morföräldrar och äldre juniorer som kan delta i arbetet inom ramen för juniorkommittén, som idag är obemannad.

Du som vill uppleva glädjen att vara med och stimulera ungdomarnas golfintresse genom att hjälpa klubben att bli ett bra alternativ för deras aktiviteter, är varmt välkomna att anmäla Ditt intresse.

Ring vår Pro Per Jönsson tel. 0705 107497 eller vår nestor Kalle Karlsson tel. 070-2366906 och diskutera vidare Dina möjligheter till  stimulerande och härlig samvaro med våra knattar och ungdomar under kommande golfsäsong. Stötta och upplev deras utveckling till våra framtida golfare och bärare av Leksands Golfklubb

Varmt välkomna
Lars-Erik Klason