Nya och lägre medlemsavgifter!!!

Leksands Golfklubb sänker medlemsavgifterna inför säsongen 2017. Avgiften för A-medlem senior är

sänkt till 4800 SEK från tidigare 5300 respektive 5150 SEK.

Avgiften kan bli ännu lägre om man väljer att göra arbete på klubben motsvarande minst 16 timmar.

Klubben kommer att under våren informera om olika arbetsuppgifter som behöver utföras och hur man

kan anmäla sitt intresse.

Klubben gör denna satsning som ett led i att behålla nuvarande medlemmar samt också kunna öka antalet nya medlemmar.

Särskilda satsningar görs för knatte- och juniorverksamheten.

För dessa grupper sänks medlemsavgiften kraftigt, Knattar upp till 12 år betalar endast 100 SEK.

Klubben ordnar också en omfattande kursverksamhet med vår Pro Per Jönsson. Schema och tider kommer att finnas på

vår hemsida tidigt under våren.

Den som genomgått våra nybörjarkurser kan få medlemska p under de två första åren till kraftigt reducerad medlemsavgift.

Se våra medlemsavgifter under Medlem/Medlems Avgifter 2017

Du som är A-medlem i annan klubb är välkommen att spela obegränsat antal rundor 2017 för 2500 Sek

Många valde detta förra året och vi fick många lovord för den möjligheten

Till våra nuvarande medlemmar, välkomna till fortsatt spel på vår fina bana. Ta med vänner och bekanta och inte minst barn

och barnbarn till våra prova på evenemang när snön gått bort och våren nalkas.

Till alla andra som läser hemsidan: Varmt välkomna till Leksands Golfklubb. Besök vår klubb och våra evenemang.

Besök och pröva vår restaurang där vår krögare Håkan 2017 gör sin fjärde säsong på klubben till stor glädje för våra besökare.

Se på hemsidan när vår Pro Per Jönsson öppnar säsongen med välsorterad shop samt tar emot anmälningar till våra utbildningar

Ett riktigt Gott Nytt Golfår!

Lars-Erik Klason                                          Rolf Andersson

Ordförande                                                    Klubbchef