Hej alla medlemmar.

Nu öppnar vi
Efter en vinter som har varat i evigheter så börjar vi se ett slut, så på Lördag 18/4 öppnar vi golfbanan med 15 till 18 ordinarie greener. Det är tidsbokning mellan 10.00 och 15.00 övriga tider är det bollränna, detta gäller till och med onsdag 29/4 därefter bokning som vanligt.

Håkan meddelar att restaurangen är öppen, men med ett begränsat sortiment.

OBS!! ATT VID FROST ELLER MINUSGRADER ÄR BANAN STÄNGD

Städdag 25 april Det blir städdag i år också lördagen den 25 april mellan kl. 09.00 – 14.00. Det kommer att finnas arbetsuppgifter för alla, unga och äldre damer och herrar.

Ruff klippare
Vi behöver fler som kan hjälpa till och klippa ruff i sommar.
Om du är intresserad hör av er till Leif på telefon 070-5104750

Däckhotell Lagom till byte av vinterhjul till sommarhjul presenterar klubben lång framskridna planer på ett däckhotell i maskinverkstaden. Här kommer medlemmarna att få möjlighet till hjulbyte, tvättning och förvaring av vinter- respektive sommarhjulen. ”Redan nu till vårens hjulbyte kan klubben erbjuda sina medlemmar denna förnäma service”, säger Leif.
Priset blir 500 kronor för A-medlem och 700 kronor för annat medlemskap i klubben. I det ingår hjulbyte på våren, tvätt och förvaring och även på hösten när det är dags att lägga på vinterhjulen igen och förvara sommarhjulen. Även bara hjulbyte utan förvaring går bra och priset blir då 200 kronor resp. 300 kronor. Inkomsterna kommer att gå direkt till klubbkassan. För tidsbeställning och ytterligare information ring Leif på telefon 070-510 47 50.

Leif Mattsson Greenkeeper