Medlemmar i Leksands Golfklubb kallas till årsmöte lördagen den 19 mars kl. 10.00 i Klubbhuset.

Förslag till dagordning
1. Fastställande av röstlängd.
2. Fråga om mötet har utlysts på rätt sätt.
3. Fastställande av föredragningslista.
4. Val av ordförande för mötet.
5. Val av sekreterare.
6. Val av två justeringsmän, tillika rösträknare, som jämte ordföranden skall justera protokollet.
7. A. Styrelsens verksamhetsberättelse för det senaste året.
B. Styrelsens årsredovisning (resultat- och balansräkning) för det senaste räkenskapsåret.
8. Revisorernas berättelse över styrelsens förvaltning under det senaste räkenskapsåret.
9. Fastställande av resultat- och balansräkning samt disposition av överskott respektive underskott i enlighet med balansräkningen.
10. Fråga om ansvarsfrihet för styrelsen för den tid som revisionen avser.
11. Val av:
A: Klubbens ordförande, tillika ordförande i styrelsen, för en tid av 1 år.
B: Halva antalet övriga ledamöter i styrelsen för en tid av 2 år.
C: Två suppleanter i styrelsen med för dem fastställd turordning för en tid av 1 år.
D: Två revisorer jämte suppleanter för en tid av 1 år. I detta val får styrelsens ledamöter ej delta.
E: Tre ledamöter i valberedningen för en tid av 1 år, av vilken en skall utses till ordförande.
F: Ombud till DGF-möte
12. Behandling av styrelsens förslag och i rätt tid inkomna motioner.
13. Övriga frågor.